CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 10 November 2008

Sweet Memory.....


Salam kepada semua....Hari nie kenapa ntah tetiba je aku rasa rindu banget kat my double sweet baby ARDINI ZAHIRAH ZULKIFLY nih...Rindula kat dia...Kalu nak tau dia seorang jela buah hati pengarang jantung bagi family aku, Othman family Enterprise!Hehehe...Sebabnye ayah aku buat setakat ni dia takdela plak berniat nak tambah cawangan lagi(*Tambah bini lagi)Nanti kalau dia tambah lagi satu cawangan aku kenala letak Othman Family Sdn Bhd.Harap-harap tu takla sebabnye dah dah putihpun kepala tu takkan ada hati lagi kot?..Al kisah dia macam ni,Ardini Zahirah ni anak sedara aku yang baru berumur 1 tahun 4 bulan. Kalau nak tengok dan tilik muke die,you all semua tgkla gambar baby tue?Cute tak?Mestila cute, tengokla sape mak sedare dia...Heheheh....Al maklumla,anak sedare cume seorang tu je sebab tu la kitorang adik beradik suke berebut-rebut nak main dengan dia...Masa kakak aku mengandungkan dia dulu,Alhamdulillah takde apa-apa masalah, semua urusan dipermudahkan olehNYA....Syukran....Pada 13 Julai 2007 kakak aku selamatlah melahirkan seorang puteri yang comel di Hospital Besar Sungai Petani Kedah seberat 2.8 kilogram.Masa tue kakak aku berpantang kat umah aku.Hari-hari yang dilalui lebih bahagia dan gembira dengan keletah manja dan menghiburkan...Oleh kerana kakak aku tinggal di Ayer Tawar,Perak jadi waktu hujung minggu sajela aku dapat jumpa dengan Si comel ni...Rindu banget sama dia......Muuaaaaaccchhhh!

0 ulasan: