CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 4 Disember 2008

Crite Slumber jerkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Salam untuk semua.....Pe khabar orang2 di pantai timur?Di pantai barat?And di pantai utara?(ade ke pantai utara & barat?!?Hemtam jela labuuuuuuuuuu).Mesti sihatkan?Harap2nya cam gitulah.....Aku kat sini saja yang tak sihat.Tak tau kenapa....Yela, aku nikan orang 'besar',badan 'besar'.Pendek kata yang besar2 suma akula......kuang3x!Pecah rahsia aku......jadi tue pasalla aku suka pikir benda yang besar2.Otak kecil jerk,pikir benda yang besar2 camne tue erkk??Muat ke nak masuk dalam 'brain' aku nih??Astaghfirullahhal azim......Hari nie tak de post yang istimewa sgtla coz aku mls nak karang mende2 yang melibatkan sensitiviti sangat...Cumenya aku nak ucap pada yang mengenali dan mengetahui serta yang mengikuti perkembangan blog aku,terima kasih akan sokongan anda.Hanya Tuhan yang bisa membalasnya..Lately ni aku sibuk skit.Al maklumla dah jadi businesswomen nikan mestila sibuk skit.Tak skitla banyak jugakla sibuknya tue...indu kenangan waktu kat kampus dulu...Bersama teman2 seperjuangan.Syok giler tu!Aku ada 2 orang kawan baik masa time2 blaja dulu.Nama diorang Syakiela la la dan is is yang manje..(Manje kerrr?)Hehehehehe........Sekarang ni semua dah berubah.Semua pergi bawa haluan masing2.Is dengar kata dah berhenti blaja,aku laks memang dah sah2 berhenti, cuma lani tinggal liela jerk yang study kat situ lagi...Mesti hangpa semua tertanya2 kenapa aku buat keputusan berhenti blaja kan?Kisah dia panjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangggggggggggggggggggg...Aku rasa biarla ia tersimpan kemas didalam memori ingatanku ini.Dan semoga ..Ewwwwaaaaaahhhh!Auuuwwwww!!Yala ada benda kita bley share dengan orang, ada benda kita simpan sorang2.Tak gitu cik kiah?

p/s mak aku panggil,nanti aku sambung balik crita.Daaaaaaaaaaaaaa

2 ulasan:

Norsyakiela berkata...

salam...
aii ain cayangggg....
windu sgt kat ko...
ain,tahniah ye dh jd business woman..
alhmdllh,mgkin rezeki ko kat situ kan...
aku xpernah lupekan ko taw...
n aku xpernah gak lupekan semua kenangan kite bersama...

Tanpa Nama berkata...

gua nak ajak lu org dtg lepak blog gua..kita gelak2 sambil minum milo..